Säljare inom brandskydd

Meridiem Brandskyddsarbeten AB, (BSA), är ett expansivt företag som pga. ökad efterfrågan på våra tjänster nu behöver förstärka organisationen ytterligare. Vi söker dig som är en relationskapare och älskar att driva hela affären från projektering till order.

Vilka är vi?

Meridiem Brandskyddsarbeten AB, (BSA), är ett heltäckande brandskyddsföretag med kunder över hela Sverige som i första hand riktar sig gentemot Fastighetsägare och Företag där vi erbjuder helhetslösningar inom brandskydd. Vi finns både i Örebro, Huvudkontor, samt i Göteborg tillsammans med både administration, säljare och servicetekniker.

Om rollen

I rollen som säljare är din främsta uppgift att skapa nya kunder till företaget genom en kundstock du själv bygger upp samt bibehålla goda relationer med företagets befintliga kunder. Tjänsten innebär även administrativa uppgifter som offerering, rapportering och planering vilket kräver datavana. Tidigare erfarenhet från försäljning är meriterande.

Vem är du?

Vi tror att du är självgående och en driven person som gillar att bygga relationer och att göra affärer. Du är kreativ, gillar människor samt växer av eget ansvar. Erfarenhet från brandskyddsbranschen samt tidigare försäljning är meriterande men inget krav då det är viktigare för oss med rätt person och inställning. Vi bygger alla våra kundrelationer på förtroende och kunskap, självklart delar du dessa värderingar.

Bra att veta/Krav

  • Tjänsten är heltid tillsvidare med sex månaders provanställning
  • Tjänsten avser placering i Örebro men resor kan förekomma över hela Sverige
  • Tillträde enligt överenskommelse
  • Löneanspråk skall bifogas ansökan
  • Krav på körkort, minst B***
  • Goda kunskaper i Svenska (Tal & Skrift)
  • Meriterande om du har erfarenhet från brandskyddsbranschen och försäljningsbranschen.
  • Dator och telefon tillhandahålls av företaget

Ansökan: Ansökan mailas till Christian Wahlgren, VD, Meridiem Brandskyddsarbeten AB
[email protected]
Frågor om tjänsten: 076-851 27 51